پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی ع و عضو شورای اسلامی روستا  گفت: عادی‌انگاری‌هایی که از سوی مردم صورت گرفت افزایش دو برابری میزان مراجعه‌کنندگان مشکوک به کووید ١٩ به مراکز منتخب کرونا را به همراه داشت.

حاج حسین زحمتکش  در گفت‌وگو با خبرنگار روستا  اظهار کرد: در راستای ادامه طرح شهید سلیمانی توانستیم موج سوم کرونا را کنترل کنیم و به وضعیت آبی رسیدیم، اما متأسفانه عدم توجه برخی افراد و عادی‌انگاری‌هایی که از سوی مردم صورت گرفت افزایش دو برابری میزان مراجعه‌کنندگان مشکوک به کووید ١٩ به مراکز منتخب کرونا خصوصا با همکاری بهورزان خانه های بهداشت روستا را به همراه داشت و بی‌شک ادامه این وضعیت رشد آمار بستری و فوتی کرونایی را به همراه دارد.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی تا پایان بحران کرونا ادامه دارد و در بخش حمایتی آن با همکاری بسیج ثارالله و هیات امنای مساجد روستا  بسته‌های غذایی و بهداشتی به آسیب‌دیدگان از کرونا اهدا می‌شود که قالب این افراد در مناطق محروم و حاشیه روستا و محله نشین هستند.

مسئول پایگاه مقاومت بسیج امام علی ع قوژد  با بیان اینکه فعالیت‌های تیم حمایتی طرح شهید سلیمانی این پایگاه با قوت تداوم می‌یابد، خاطرنشان کرد: بحث رهگیری و مراقبت در قالب طرح شهید سلیمانی دنبال می‌شود و ضمن گرفتن رپید تست از افراد مشکوک، به آنان توصیه می‌شود که حداقل تا ١۴ روز در خانه بمانند.

زحمتکش  تصریح کرد: هر گاه که بی‌تفاوت بودیم موج جدید از راه رسیده و اکنون نگران موج چهارم هستیم،

مسئول پایگاه بسیج امام علی ع قوژد  ضمن ابزار نگرانی بابت تجمعات در امکان عمومی، بیان کرد: اوج نگرانی‌ها در اماکن شلوغ و پرتردد همچون دور همی های خاناودگی بود و باز شدن مدارس هم مشکلات زیادی ایجاد کرد و امیدواریم که با یک خرد جمعی و همراهی مجموعه‌های مختلف به خصوص مردم بتوانیم جشن ریشه‌کنی کرونا را بگیریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی