پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب

شهرستان کاشمر -

کمیته رسانه وتولید محتوا گرامیداشت هفته جوان در استان خراسان رضوی:

میزگرد مسئولین استانی و شهری با جوانان ورسانه ها

برنامه چهارم :چهارشنبه ٢٨فروردین ماه 1398


✅کریمی ، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در همایش توانمندسازی سمن های خراسان رضوی :
🔻باید با آسیب شناسی ، شبکه سازی و توانمندسازی سمن ها ‌، نقش و اثرگذاری آنان در جامعه تقویت شود.
🔻دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با اعتماد به بدنه مدیریتی جوان در بدنه معاونت جوانان و اعتماد واقعی به توسعه کمی و کیفی سمن های جوانان ، نقش و اثر گذاری آن را در جامعه دو چندان ساخته است.


بازدید کریمی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از خانه جوان خراسان رضوی و نشست صمیمی با سازمان های مردم نهاد استان گرامیداشت هفته جوان

[ 🔸انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین خانه جوانان خراسان رضوی و اداره کل کتابخانه های عمومی استان

 

کریمی :
🔸وزارت با اعتماد به بدنه مدیریتی جوان نقش و اثر گذاری آنها را در جامعه دو چندان ساخت

🔻مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با اعتماد به بدنه مدیریتی جوان در بدنه معاونت جوانان و اعتماد واقعی به توسعه کمی و کیفی سمن های جوانان ، نقش و اثر گذاری آن را در جامعه دو چندان ساخته است.

🔻به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، اعظم کریمی در همایش تخصصی توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد خراسان رضوی گفت: در سیل اخیر آنچه که همه ما را به حیرت نشاند حضور جوانانی از سراسر کشور بلافاصله بعد از وقوع سیل در این مناطق بود.

🔻مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: جوانان ما به خوبی مفهوم مشارکت را نشان دادند، نکته مهم این بود که چقدر توانستیم سازمان‌های مردم نهاد را در حوزه های مختلف توانمند سازیم.

🔻وی ادامه داد: در خیلی از استان‌ها کارگاه‌های مهارتی برگزار شده باید با بررسی آسیب شناسی شود که چقدر این کارگاه‌ها اهمیت داشته و چقدر مهارتی بوده است.

🔻کریمی خاطرنشان کرد: واقعه سیل با تمام تلخی‌های که داشت درس بزرگی داد، بعد از اتفاقی که در شیراز رخ داد با حضور در آن مناطق با ۳۰سمن در این شهرستان صحبت کردم که بلافاصله حضور پیدا کرده بودند چون پیش از این نیز در این مناطق حضور داشتند به خوبی با نیازهای آنها آشنا بودند.

🔻مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: در جلسه ستاد بحران فارس که در استانداری برگزار شده بود از نماینده سمن‌ها دعوت کرده بودند چرا که به این نتیجه رسیده اند چقدر حضور آنها می‌تواند کمک کند.

🔻وی عنوان کرد: ما باید روی مهارت سمن ها سرمایه‌گذاری کنیم و با آموزش و در حوادث شاهد بروز رفتارهای بدور از هیجان باشیم و سروصدا باشیم.

🔻کریمی تصریح کرد: در وزارت ورزش و جوانان این رویکرد وجود دارد خروجی فعالیت در سازمان مردم نهاد در واقع تمرین تجربه آموزی برای به عهده گرفتن مسئولیت‌های بزرگتر است که با جلب اعتماد جوانان و تغییر نگاه به جوانان می‌تواند بازوان توانمند را تشکیل دهد.


بازدید کریمی ، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم بنیان خانواده مهرگان جوان مشهد :

مراکز مشاوره باید گزارش های مدیریتی و تحلیلی را برای کمک به جوانان و استحکام خانواده و کاهش آسیب ها برای برنامه ریزی صحیح ارایه کنند.

تصاویر :

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی