پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب

مدیر کانون فرهنگی هنری هدایت مسجد الرضا (ع) شهر کاشمر خبر داد :

عصمت کفاشیان بشرویه از برگزاری رویداد «روح مقاومت» با محوریت روایت‌های مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم خبر داد.

عصمت کفاشیان ادامه داد: پایه‌های این انقلاب براساس دلاورمردی و غیرت‌مندی رزمندگانی محکم شد که هشت سال در جبهه‌های حق علیه باطل با دشمن بعثی تا پای جان جنگیدند و درس مقاومت را برای نسل‌های مختلف این مرز و بوم به میراث ابدی گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی شبکه رابطین فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشمر ، وی افزود: با توجه به اینکه دوران دفاع مقدس از مهمترین بخش‌های تاریخ ایران اسلامی به شمار می‌رود، جای دارد تا در راستای معرفی این برگ زرین تاریخی در سطح محلات شهر کاشمر تلاش شود، همان طور که در سایر  مکان های شهر و روستاهها حکایت جان‌فشانی‌های رزمندگان را به نمایش می گذارند و امروز که روایت این فداکاری‌ و ایثار در راه وطن را به مدد ابزار و فضای مجازی در قالب‌های متنوعی چون فیلم، عکس، برنامه‌های یادمان های شهدا  به مردم معرفی می‌کنند.

عصمت کفاشیان  گفت: کانون فرهنگی هنری هدایت با این هدف، اقدام به برگزاری  «روح مقاومت» با محوریت گرامیداشت مقام شهدا، با تکیه بر شهدای منطقه و محله گوهر و گلشن و خیابان امام موسی صدر شهر کاشمر با جمع آوری روایت‌ مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی از دیروز تا امروز، کرده است.

وی افزود: این رویداد که تسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با بارگذاری در سامانه بچه های مسجد از روز چهارشنبه ۱۴ خرداد مصادف با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) آغاز شده و تا دوشنبه ۳۱ شهریور مقارن با چهلمین سالگرد دفاع مقدس به مدت ۱۱۰روز ادامه داشته است .

شایان ذکر است کانون فرهنگی هنری هدایت مسجد الرضا (ع) در جنوب شهر کاشمر و محله خیابزان گوهیر قراردارد .

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی