پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب
توکلی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجدکاشمر برای بزرگداشت اربعین تاکید کرد و گفت: کانون های مساجد دارای ظرفیت بالای اجتماعی و فرهنگی برای بزرگداشت شعائر دینی هستند.
«علی توکلی » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان رضوی در کاشمر  اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد دارای اعتبار اجتماعی فراوان هستند و نمی توان از این ظرفیت به راحتی گذشت و لذا می توان با استفاده از آن برای بزرگداشت شعائر دینی تلاش کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر  با بیان اینکه بچه مسجدی ها، نیروهای پرتوان و پا به کار برای برنامه های مختلف فرهنگی و دینی هستند، افزود: تلاش برای جذاب سازی برنامه های اربعین با توجه به شرایط کرونایی امروز از برنامه های مهم ماست.

وی افزود: تلاش داریم تا در بزرگداشت اربعین اقدامات و برنامه های اثربخشی را با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان در کاشمر و کوهسرخ  ارائه کنیم و برای این مهم از تمام ظرفیت ها استفاده می کنیم.

توکلی  بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجدکاشمر و کوهسرخ در بزرگداشت اربعین تاکید کرد و گفت: کانون های مساجد دارای ظرفیت بالای اجتماعی و فرهنگی برای بزرگداشت شعائر دینی هستند.

وی با اشاره به اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد  در دوران کرونا و به خصوص در رزمایش مواسات و همدلی مومنانه، یادآور شد: در دوران اربعین هم در کنار برنامه های مختلف فرهنگی و فعالیت های فضای مجازی، تلاش داریم تا کمک مومنانه از اولویت برنامه های ما باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر  در پایان افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد از بدو فعالیت خود فعالیت های اثربخش فراوانی را به جامعه ارائه دادند و قطعا" اکنون هم در دوران اربعین فعالیت ارزنده و اثربخشی ارائه می کنند.

پایان پیام/ 176

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی