پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب

شریعت گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری کانون نورالثقلین مسجد جامع روستای قوژد کاشمر در آستانه عید بزرگ غدیر خم، در حرکتی زیبا، پویش « من غدیری ام » را به راه انداختند:

« محمد شریعت »، مدیر کانون فرهنگی هنری کانون نورالثقلین مسجد جامع روستای قوژد کاشمر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان کاشمر، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، به تشریح برنامه های غدیری این کانون پرداخت و عنوان کرد: راه اندازی پویش « من غدیری ام » از شاخص ترین برنامه هاست.

 وی افزود: در این پویش از افراد خواسته شده تا بر روی یک برگه آچار جمله « من غدیری ام » بنویسند و سپس برگه را در دست گرفته و از خود فیلم بگیرند و به فیلم را به شماره واتساپ  09399316002   ارسال کنند.

 مدیر کانون فرهنگی هنری کانون نورالثقلین مسجد جامع روستای قوژد کاشمر با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال فیلم پایان شب قبل از عید غدیر است، گفت: علاقه مندان جهت شرکت در این پویش می توانند فیلم خود را تا تاریخ اعلام شده به شماره واتساپ 09399316002 ارسال کنند.

 وی افزود: پس از دریافت فیلم ها، به قید قرعه به بهترین آثار جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 شریعت  همچنین از برگزاری مسابقه کیک پزی ویژه بانوان همراه با جوایز ارزنده خبرداد و عنوان کرد: بانوان علاقه مند برای شرکت در این مسابقه باید پس از پخت کیک بر روی آن واژه « یا علی مدد » بنویسند و سپس از آن عکس گرفته و به شماره واتساپ  09399316002  ارسال کنند.

 وی، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع امامت و ولایت و غدیر به عنوان یکی دیگر از برنامه های شاخص کانون فرهنگی هنری نورالثقلین  یاد کرد و گفت: رده های سنی 4 تا 15 سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 این فعال فرهنگی مذهبی با اشاره به اینکه از بین آثار رسیده در این بخش به قید قرعه تعدادی به عنوان آثار برتر انتخاب و جوایزی به صاحبان آثار اهدا می شود، افزود: جشن بزرگ غدیر در روز عید غدیر با رعایت پروتکل های بهداشتی در کانون و مسجد جامع قوژد  برگزار می شود.   

 وی اضافه کرد: ماشین  نویسی غدیری یکی دیگر از برنامه های کانون فرهنگی هنری کانون نورالثقلین مسجد جامع روستای قوژد کاشمر است که با همراهی هنرمندان عضو کانون در حال انجام است.

 گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری نورالثقلین  از سال 1384  راه اندازی شد.

 پایان پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی