پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب

بنا به گزارش روابط عمومی و تبلیغات پایگاه مقاومت بسیج ثارالله روستای قوژد : فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج ثارالله روستای قوژد بخش مرکزی کاشمرکه در اسفند ماه 98 معرفی شده بوده به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و شیوع ویروس کرونا که بسیجیان محترم مشغول ویژه برنامه های ضدعفونی معابر روستا و ایستگاه سلامت در وردوی روستا در عبور و مرور مسافرین نوروزی به روستا بودند مراسم آیین تکریم و معارفه برگزارنگردید .

 سرهنگ ابوالفضل دره پیما فرماندهی حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر در این گفتگو خبری از فرمانده سابق پایگاه، برادر بسیجی محمد طاهرنژاد به عنوان یک فرمانده موفق  و جهادی  پایگاه و بسیجیان قدردانی کرد.

سرهنگ 2 پاسدار دره پیماگفت: روستای قوژد در حال حاضر درای دو پایگاه مقاومت که دیگری با نام پایگاه مقاومت امام علی (ع) روستا بوده که در منطقه جنوبی روستا مسجد جامع قراردارد و فرمانده آن برادر بسیجی حسین زحمتکش می باشد ؛ وی گفت : بسیج روستای قوژد در حال حرکت در مسیر گسترش فرهنگ، تفکر و اندیشه بسیجی در بدنه خود است و این همان تفکری است که در طول 8 سال دفاع مقدس جایگزین سلاح های پیشرفته شد و توانست بر دشمن غلبه پیدا کند. 

 وی گفت : فرهنگ بسیجی در جامعه می تواند عامل قطع وابستگی باشد. تاج کرامت بسیجی بودن را دست کم نگیرید و در عظمت این نام و فرهنگ همین بس که حضرت امام خمینی (ره) با همه عظمت و بزرگی خود در دنیا فرمودند: "در دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام" و بسیج را لشکر مخلص خدا می داند. 

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر همچنین اظهار کرد: معتقد نیستم که در بسیج چیزی به نام تودیع وجود دارد، چراکه بسیج مسئولیت اداری نیست و تودیع در بسیج به معنای وداع با این فرهنگ نیست بلکه جا به جایی از سنگری به سنگر دیگر است.

 به گزارش روابط عمومی و تبلیغات پایگاه بسیج ثارالله روستا ، طی این آقای حسین مرادی   به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج ثارالله  بجای آقای محمد طاهرنژاد  معرفی شد..

سرهنگ 2 دره پیما  نیز با تاکید بر شعار امسال به عنوان سال جهش تولید گفت: بسیجیان   باید پیشتاز در امر تولید باشند و پیشنهاد می کنم شیفتی با عنوان شیفت" ایثار" در  روستا را راه اندازی کنند. همچنین باید به مسائل فرهنگی در راستای افزایش شور و نشاطِ توجه شود. 

گفتنی است، مرادی با 20 سال سابقه عضویت در پایگاه مقاومت بسیج بخش مرکزی و گردان امام حسین و سرگروه صالحین پایگاه ثارالله ، سابقه‌ی دو سال معاونِ فرمانده  را در کارنامه خود دارد. پیش از او نیز آقای محمد طاهرنژاد هشت سال فرماندهی این پایگاه را عهده دار بود که از وی تکریم شد. 

در ادامه بسیجی رزمنده حسین مرادی به عنوان  فرمانده جدید پایگاه ثارالله روستای قوژدمعرفی شده و برادر مرادی  از خدمات و تلاش های  بسیجیان و شورای پایگاه در راستای تحقق اهداف و برنامه های سپاه در جهت ارتقا سطح اجتماعی و فرهنگی و  تربیتی دعوت کرد.تا در پیشگام برنامه ها همچنان یار و یاور وی در کنار ایشان باشند .

پایان پیام / 56

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی