پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب

 

 

توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر؛ از اجرای طرح «رمضان مهربانی» توسط شورای هماهنگی کانون های مساجد با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج سطح شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در قالب رزمایش همدلی کمک مومنانه خبر داد و گفت: این طرح در راستای سخنان مقام عظمای ولایت در زمینه ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه ناشی از کرونا و با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان و بسیجیان در سطح ملات و روستاهها انجام می گیرد.

«علی توکلی » ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای همه ملت بزرگوار ایران اسلامی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر، گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور، لزوم توجه به قشر های آسیب پذیر جامعه و عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش «مواسات و کمک های مومنانه»، ضرورت کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

 

دبیر شورای  هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کاشمر از اجرای طرح «رمضان مهربانی» توسط ستاد استانی کانون ها خبر داد و اظهار داشت: این طرح در راستای سخنان مقام عظمای ولایت در زمینه ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه ناشی از کرونا و با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان با همکاری پایگاهای مقاومت بسیج انجام می گیرد.

 

وی از کانون های فرهنگی و هنری مساجد که توانایی لازم را در جهت استفاده از ظرفیت خیرین محلی جهت تهیه و توزیع مواد غذایی برای نیازمندان همان منطقه را دارند خواست در این زمینه فعالیت لازم را داشته باشند.

 

توکلی  به شیوه این طرح اشاره و اضافه کرد: در این طرح کانون های فرهنگی و هنری با هماهنگی امام جماعت و بسیج مسجد با معرفی شماره حساب و یک فرد امین نسبت به جمع آوری اقلام اقدام می کنند.

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری با همکاری هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاهای مقاومت بسیج در روستا و سطح شهر می توانند به صورت مستقل نسبت به جمع آوری کمک های خیرین نیز اقدام کنند.

 

پایان پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی