پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب

زراعتکار مکی با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای مکی با همکاری پایگاه بسیج، دهیاری و ایستگاه صلواتی فاطمیون، روند گندزدایی و ضدعفونی مساجد و معابر را انجام می دهیم.

 

«علی اکبر زراعتکار مکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با تاکید بر اینکه آموزش همگانی و اطلاع‌رسانی به مردم برای کنترل رفتار آنان در شکست ویروس کرونا نکته مهمی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد، گفت: بهترین راهکار مقابله با ویروس کرونا پیشگیری است و مردم در صورتی که نکات بهداشت فردی از جمله شستن دستها را رعایت کنند، مشکلی پیش نمی‌آید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای مکی با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا مکی با همکاری پایگاه بسیج، دهیاری وایستگاه صلواتی فاطمیون روند گندزدایی و ضدعفونی مساجد و معابر داخل روستا و مغازه ها را هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۳ انجام می دهیم، افزود:ان شاءالله طی روزهای آتی کارگاه تولید ماسک را راه اندازی خواهیم کرد و ماسک های تولیدی را بین مردم کمک بضاعت توزیع خوامی کنیم.

 

وی اظها داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا مکی در حال برنامه ریزی برای خرید اقلام بهداشتی نظیر مایع دستشویی، صابون و غیره هست تا در قالب بسته بهداشتی بین خانوار های کم بضاعت روستای مکی بخش کوهسرخ کاشمر توزیع کنند.

 

زراعتکار مکی با بیان اینکه در اقدامی دیگر به نیت سلامتی امام زمان (عج) و دفع بلا از شیعیان بروشورهای ویروس کرونا برگرفته از سایت بچه های مسجد در روستا توزیع گردیده است، ادامه داد: در شرایط سختی به سر می‌بریم و ‌‌برون‌رفت از این وضعیت مستلزم همکاری، همدلی ‌و همراهی مردم و مسئولان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای مکی گفت:مسئولیت پذیری، انسان دوستی و روحیه ایثارگری بچه های مسجد در عرصه کنونی خود را به خوبی نشان داده، به گونه ای که بسیاری از اعضای کانون های مساجد داوطلبانه برای مراقبت از بیماران کرونایی به یاری مدافعان سلامت شتافته اند.

 

پایان پیام/483
 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی