پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب

صفایی علاوه بر پویش های مردمی متفاوتی که در راستای مقابله با ویروس کرونا در کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشمر در کنار مسئولان انجام می شود کانون شهدای اوندر کوهسرخ هم اقدام به تولید ماسک های بهداشتی کرده است.

«هادی صفایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه این برهه از زمان برای تمامی مردم آزمون عمل است تا نشان دهند که دامنه فعالیت هایشان فراتر از فضای کانون فرهنگی هنری مساجد است، گفت: نیروی تربیت شده مسجدی در زمانه بروز سیل به یاری سیل زدگان می شتابد و در زمانی که یک بیماری ویروسی منحوس تمامی بشریت را تهدید می کند بار دیگر به صحنه می آید و نقش خویش را در عرصه خدمت رسانی و تلاش به بهترین نحو انجام می دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای اوندر کوهسرخ افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان بزرگترین تشکل مردم‌ نهاد با بهره‌گیری از سرمایه انسانی خود در این وضعیت بحرانی که زندگی عموم مردم را مختل کرده و به کابوس مدرن دنیای امروز تبدیل شده است وارد میدان جهاد شده و اقدام به تولید و توزیع ماسک کرده است.

 

وی اظهارداشت:به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع اوندر شهرستان کوهسرخ کاشمر و با همکاری حوزه بسیج سیدالشهدا، پایگاه بسیج شهید مصطفی خمینی (ره) اوندر و خیرین محلی، کارگاه تولید ماسک بهداشتی در روستای اوندر با ظرفیت تولید ۹ هزار ماسک راه اندازی شده است.

 

صفایی گفت: ورود آگاهانه، جهادی و خودجوش اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار دیگر ارگان ها در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای آموزش و اطلاع‌رسانی و باز نشر اخبار و اطلاعات از منابع موثق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا حد زیادی می تواند در کاهش هیجانات، هراس و نگرانی مردم از شیوع این بیماری کمک ‌کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای اوندر کوهسرخ با اشاره به شیوع ویروس کرونا و نیاز مردم به امکانات بهداشتی از جمله ماسک، گفت: ما نیز وظیفه انسانی خود می دانیم تا در این شرایط قدمی هرچند کوتاه برداریم و در همین راستا شروع به تهیه ماسک برای مردم کردیم تا در حد توان خود کمک کرده باشیم.

 

پایان پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی