پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب

داوودی گفت: علاوه بر پویش های مردمی متفاوتی که در راستای مقابله با ویروس کرونا در کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشمر در کنار مسئولان انجام می شود، روزانه هزار عدد ماسک هم در کانون ذاکرین چهارده معصوم تولید می شود.

«محمد حسین داوودی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه این برهه از زمان برای تمامی مردم آزمون عمل است تا نشان دهند که دامنه فعالیت هایشان فراتر از فضای کانون فرهنگی هنری مساجد است، گفت: نیروی تربیت شده مسجدی در زمانه بروز سیل به یاری سیل زدگان می شتابد و در زمانی که یک بیماری ویروسی منحوس تمامی بشریت را تهدید می کند بار دیگر به صحنه می آید و نقش خویش را در عرصه خدمت رسانی و تلاش به بهترین نحو انجام می دهد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری ذاکرین چهارده معصوم کاشمر با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور پویش های مردمی کانون های مساجد در کنار مسئولین و کادر بهداشت درمان شهرستان حضور پررنگی داشته اند، افزود: روزانه ۱۰۰۰عدد ماسک توسط ۱۵ بانوی بسیجی در کانون فرهنگی هنری ذاکرین چهارده معصوم مسجد چهارده معصوم کاشمر تولید و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.

 

داوودی با اشاره به اینکه از جمله اقدامات انجام شده این کانون تهیه و توزیع اقلام غذایی بین نیازمندان و ضدعفونی کردن معابر شهری و محلی است، اظهارداشت:با تامین هزینه های لازم از طرف خیرین و هیئت امناء، ماسک ها تولید می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه حدود ۲۰۰ بسته اقلام غذایی هر کدام به ارزش ۱۵۰ هزار تومان تهیه شده که در حال توزیع بین نیازمندان می باشد، ادامه داد:هرشب به صورت خودجوش تمام معابر محلی توسط گروه های جهادی کانون فرهنگی هنری ذاکرین چهارده معصوم ضدعفونی می شود.

 

 مدیرکانون فرهنگی هنری ذاکرین چهارده معصوم کاشمر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان بزرگترین تشکل مردم‌ نهاد با بهره‌گیری از سرمایه انسانی خود در این وضعیت بحرانی که زندگی عموم مردم را مختل کرده و به کابوس مدرن دنیای امروز تبدیل شده است وارد میدان جهاد شده و اقدام به تولید و توزیع ماسک کرده است.

 

پایان پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی