پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب

شبانیان  با اشاره به اینکه با توجه به ایام شیوع ویروس کرونا و حضور دانش آموزان در منازل، گفت: مسابقات پیامکی از جزءهای ۲۹ و ۳۰ قرآن کریم در قالب طرح «خانه های نورانی» از سوی کانون در حال برگزاری است.

رضا شبانیان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر گفت: در ایام مقابله با بیماری کرونا که دانش آموزان با تعطیلی مدارس اوقات خود را در منازل سپری می کنند، مسابقه پیامکی از 2 جزء 29 و 30 قرآن کریم برگزار می شود که در قالب اجرا هر روز یک سوال از آیات سوره های قرآن کریم جزء های مذکور مطرح شده و شرکت کنندگان باید در فاصله زمانی تعریف شده، پاسخ های خود را اسال کنند.

 مدیر کانون فرهنگی هنری «همای رحمت » مسجد «امیرالمومنین (ع)» کاشمر روستای قوژد با بیان اینکه این مسابقه از 23 فروردین ماه در حال اجراست و تا 10 اردیبشهت ماه ادامه دارد، تاکید کرد: دانش آموزان می توانند این مسابقه شرکت کنند و فقط هر دانش آموز می تواند سایر عزیزان  اعضای خانواده خود را در مسابقه شرکت دهد با یک شماره پیامکی دیگر .

 مدیر کانون «همای رحمت » مسجد امیر المومنین (ع)  خاطرنشان کرد: علاقمندان پس از عضویت در کانال کانون می  بایست پاسخ سئوالات مطرح شده را در قالب یک عدد 20 رقمی در مهلت تعیین شده ارسال کنند.

 شبانیان  با تاکید بر اینکه فعالیت های قرآنی مسجد به صورت تعاملی و مشترک برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تمام برنامه های قرآنی مسجد زیر نظر کانون فرهنگی هنری  همای رحمت  و در محل مسجد برگزار می شود که شامل محافل و جلسات جزء خوانی قران در منازل  نیز است.

 مسئول کانون همای رحمت قوژد  افزود: تلاش می شود تا از تمام ظرفیت ها و توان استفاده کرده و محافل و کلاس های قرآنی در یک اشتراک تنگاتنگ اجرا شود و تاکید می کنم که ما از لحاظ تعامل بین بسیج، کانون و نهاد ها و فعالان فرهنگی و قرآنی در روستا  هیچ مشکلی نداریم.

 وی همچنین گفت: در راستای شرکت اعضای کانون مسجد در این مسابقه، در صورت برنده شدن، هدایای آنها از طرف کانون تهیه و اهدا می شود و دانش آموزان علاقمندان می توانند از طریق شماره فضای مجازی 09388868496  و یا 09159674625 هم در این مسابقه شرکت کنند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی