پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب
حجت‌الاسلام «آزادی‌خواه» با تاکید بر همدلی در کشور برای عبور از شرایط فعلی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حوزه اطلاع‌رسانی و آموزش برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا وارد میدان شوند.
 

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام «احد آزادی‌خواه» با اشاره به نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در بحث آموزش و اطلاع‌رسانی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: مسجد مهم‌ترین پایگاه دینی در جامعه مسلمانان است و مردم برای انجام فرایض دینی‌شان به مسجد مراجعه می کنند، اعتمادی که مردم به مسجد و ائمه جماعات و همچنین نهادهای مستقر در مساجد دارند در هر حرکت اجتماعی بسیار موثر بوده است.

 عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر با شرایطی که در کشور ایجاد شده است قطعا نیاز به همکاری و همدلی مردم و مسئولان برای عبور از این شرایط داریم و قطعا در این میان دستگاه ها و‌ نهادهای مورد اعتماد مردم نظیر مساجد و دستگاه ها و ارگان‌های که در مسجد مشغول فعالیت هستند می توانند در بحث آموزش و اطلاع رسانی درست به مردم برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسیار تاثیرگذار باشد.

 وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از طریق سامانه فهما که سامانه ارتباط بچه های مسجد با جامعه است قطعا می تواند به عنوان یک پل عمل کرده و اطلاعات و ظرفیت‌های کانون ها را برای مقابله با ویروس کرونا را منسجم کنند، لینک سازی و ارتباط‌گیری کنند و کانون ها به عنوان یک جبهه سامان یافته از طریق این سامانه هرکجا نیازمندی احساس کردند آنجا حضور پیدا کنند و اطلاع رسانی را به بهترین وجه ممکن انجام دهند.

 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به هر حال مردم ما به مطالبی که از مسجد و نهادهای مرتبط با مسجد بیان می شود اعتماد دارند و قطعا اگر بخشی از آموزش ها برای مراقبت های فردی و رعایت مسائل بهداشتی جهت

جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بوسیله کانون های فرهنگی و هنری مساجد و از طریق سامانه فهما باشد مردم آن مسایل را جدی می گیرند.

 وی تصریح کرد: در حال حاضر باید همه باهم و با همدلی تمام تلاش خود برای جلوگیری از شیوع این بیماری را انجام دهیم. به حواشی و مسائلی که باعث نگرانی می شود توجه نکنیم و با اعتماد به سیستم درمانی کشور تلاش کنیم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی