پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب

قرارگاه مردمی سلامت شهرستان کاشمر
(مبارزه با کرونا)

ابراهیمیان گفت: در این روزها که همه به فکر سلامتی خویش هستند اعضای کانون و کارگروه فرهنگی مسجد امام علی ع  کاشمر معابر محله امام علی در شهرک سید مرتضی ع کاشمر  را با هماهنگی کاررگوه سلامت شهرستان کاشمر ضد عفونی کردند.

«ابراهیمیان » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر گفت: ورود آگاهانه، جهادی و خودجوش اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار دیگر ارگان ها در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای آموزش و اطلاع‌رسانی و باز نشر اخبار و اطلاعات از منابع موثق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا حد زیادی می تواند در کاهش این هیجانات و هراس و نگرانی مردم از شیوع این بیماری کمک ‌کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام علی ع  کاشمر افزود:در این روزها که همه به فکر سلامتی خویش هستند و بیشتر ساعات روز را در منزل سر می کنند عده ای بچه مسجدی به خیابان ها رفته و درب منازل افراد و معابر را به صورت خود جوش ضدعفونی می کنند.

 

وی اظهارداشت:ویروس کرونا باعث شد تا در کنار پزشکان، پرستاران و کادر درمان که شبانه‌روز خستگی‌ناپذیر و پرتلاش در حال خدمت‌رسانی به بیماران هستند، عیار ادعای عاشقی بچه‌های مسجد و جهادگران و خادمان ملت نشان داده شود.

 

ابراهیمیان  ادامه داد:اعضای نوجوان و جوان کانون فرهنگی هنری مسجد و کارگروه فرهنگی مسجد امام علی ع شهرک سید مرتضی ع با هماهنگی کارگروه سلامت شهرستان  هم در یک حرکت انسانی و خودجوش اقدام به ضدعفونی و سمپاشی معابر کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام علی شهر  کاشمر با اشاره به اینکه در شرایط سختی به سر می‌بریم و ‌‌برون‌رفت از این وضعیت مستلزم همکاری، همدلی ‌و همراهی مردم و مسئولان است، ادامه داد: نقش تاثیرگذار بچه های مسجد در کشور ما در تمامی عرصه‌ها و برهه‌ها بر کسی پوشیده نیست.

 

🌺 یک شب دیگر کار جهادی و یک شب دیگر کار فرهنگی توسط سه اکیپ کارگروه مسجد امام علی علیه السلام با هماهنگی قرارگاه مردمی سلامت

✅ گزارش تصویری از ضدعفونی و گندزدایی کامل تمام معابر اصلی،کوچه های فرعی و محل های پرتردد «شهرک سید مرتضی» و محله مسجد و مجتمع فرهنگی امام علی علیه السلام

🔵 همچنین چند گروه دیگر از جوانان مسجد در همکاری با قرارگاه مردمی سلامت جهت ضدعفونی مابقی نقاط شهر هم اعزام شدند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی