پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب
مرور آنچه در این ایام به همت بچه‌های مسجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد انجام شده، نشان می‌دهد اگرچه این روزها به منظور پیشگیری از شیوع کرونا فعالیت مساجد و دیگر اماکن مذهبی محدود شده اما مسجدی‌ها در تلاشند تا این تهدید را به فرصتی بزرگ تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، از کاشمر این روزها اگرچه سایه نحس بیماری کرونا نه فقط بر سر ایران بلکه بیش از 100 کشور جهان سنگینی می کند و بسیاری از فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی را تحت تاثیر خود قرار داده اما اخباری که از همدلی ها و ورود جهادی اقشار مختلف به میدان شکست کرونا می رسد، نه تنها سبب دلگرمی می شود بلکه به مبارزه با این ویروس مرموز قدرت و قوت می بخشد.

چنان که از همان نخستین روزهای شیوع این بیماری، در کنار کادر بهداشت و سلامت و حضور جهادی پزشکان و پرستاران در عرصه بهبود بیماران، اقشاری همچون طلاب، اعضای هیئت ها و بچه های مسجد نیز به میدان آمده و به صورت آتش به اختیار و خودجوش در ضدعفونی کردن اماکن و سطح شهرها و محلات، توزیع مواد بهداشتی، آموزش راه های پیشگیری از ابتلاء به کرونا و مقابله با آن و ... اقدام کردند.

 

لذا مرور آنچه در این ایام به همت بچه های مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد و قرارگاه مردمی بهداشت در شهرستان  انجام شده است، نشان می دهد اگرچه این روزها به منظور پیشگیری از شیوع کرونا فعالیت مساجد و دیگر اماکن مذهبی محدود شده اما بچه های مسجد در تلاشند تا این تهدید را به فرصتی بزرگ تبدیل کنند.

 

اقدام ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ایجاد فرصت ثبت فعالیت  کانون های مسجدی در مقابله با کرونا در سامانه بچه های مسجد، تمهیدی است که به اعضا و فعالان کانونی برای ورود و فعالیت اثرگذار در این میدان انگیزه بخشیده است.

نظرات  (۱)

سلام روزتون بخیر تندرستی

واقعا مفید بود برام من اینجارو سیو کردم تا دوباره بیام

خواستم نظر بزارم خستگیتون بره /  پخش تراکت

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی