پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب

کاشمر(ترشیز اسپرت - بخش مرکزی ) -همزمان با سراسر کشور مراسم با شکوه راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه دانشجویان و مسئولان شهرستان کاشمر برگزار شد ‌.

در این مراسم که جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی این شهرستان ،خانواده معظم شهدا، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند ، شرکت کنندگان از چهار راه بهبودی حرکت و سپس در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه ع تجمع نمودند.

شرکت کنندگان در مسیر حرکت با سر دادن شعار های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، مرگ بر ضد ولایت فقیه و ... نفرت و انزجار خود را از آمریکا و نقشه های پلید دست نشانده های آمریکا به نمایش گذاشتند.

سرآغاز جدیدی از مبارزات علیه استکبار

همچنین علی طاهریان، مدیر آموزش و پرورش کاشمر نیز در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان اظهار کرد: سر دادن شعار مرگ بر آمریکا را یکی از روش‌های مقابله با این کشور جنایت کار و کودک‌کش است.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روزی است که دانش‌آموزان و دانشجویان هیمنه استکبار جهانی را در هم شکستند، بیان کرد: ۱۳ آبان سرآغاز جدیدی از مبارزات علیه استکبار جهانی شد.

طاهریان شعار مرگ بر آمریکا را برای پرهیز از غفلت و هوشیار بودن در برابر دشمنان دانست و گفت: دشمن اگر همیشه از جوانان واهمه داشته و دارد چون ضربه خورد و خاطره خوبی ندارد.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر در صحنه بودن دانش‌آموزان را بسیار مهم و تاثیرگذار برای کشور و خطرناک برای دشمنان دانست و عنوان کرد: بزرگترین، مهمترین و حیاتی‌ترین سرمایه اجتماعی هر کشوری نیروی انسانی و از سویی ستون فقرات و نیروی انسانی هر کشوری نوجوانان و دانش آموزان آن کشور هستند.

وی افزود: دانش‌آموزان کسانی هستند که باید ساخته شوند، بسازند و امر انتقال سرمایه‎های معنوی، فرهنگی، و اخلاقی و ارزشی یک ملت و مکتب را ارتقاء بخشند، حفظ کرده و توسعه داده و آن را به نسل‌های آینده انتقال دهند.

طاهریان بیان کرد: همه باید در برابر آموزش و تربیت دانش‌آموزان احساس مسئولیت کنند، اگر در جامعه‎ای آموزش و تربیت به دغدغه اصلی آن جامعه تبدیل شود نظم، عدالت، سازندگی و پیشرفت نویدبخش آن جامعه خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر همچنین اولین وظیفه دانش‌آموزان را نظم دانست و اظهار کرد: دانش‌آموزان باید احساس مسئولیت کرده و به رسالت سنگینی که در پیش رو دارند توجه کنند.

وی در ادامه با اشاره به این که جوانان باانگیزه ایران اسلامی با جهش علمی و فرهنگی به راحتی می‌توانند کشور را در کوتاهترین زمان به بزرگترین کشور دنیا در عرصه‌های مختلف علمی برسانند، گفت: ضروری است که دشمن‌شناسی و باورشناسی در مردم تقویت شود تا ضمن شناخت صحیح از دشمن فریب‌کار و حیله‌گر بتوانیم دسیسه‌ها، توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آن را خنثی کنیم.

پشت صحنه خبرنگاران ترشیز - کاشمر در روز راهپیمایی یوم الله 13 ابان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی