پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب

رابط کانون های فرهنگی هنری معین مساجد شهرستان کاشمر نورالثقلین روستای قوژد  گفت: طرح اوقات فراغت تابستانی کانون های مساجد در روستای قوژد آغاز می شود.

محمد جعفرنژاد قوزدی مدیر اجرایی ستاد اوقات فراغت کانون مساجد روستای قوژد  در گفت و گو با خبرنگار ترشیز اسپورت از کاشمر گفت: کلاس های اوقات فراغت کانون های مساجد این روستا از            15 تیرماه  تیرماه آغاز شده و تا  پایان مرداد ماه سال جاری در قالب برنامه های متنوع آموزشی، فرهنگی و قرآنی به فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه  10پایگاه کانون مساجد در شهرستان کاشمر  وجود دارد افزود: امسال کلاس های اوقات فراغت در 10پایگاه در شهرستان برگزار می شود و از این تعداد 60 کانون شهرستان  در کاشمر برای برگزاری کلاس های تابستانی اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: برنامه های مختلف از جمله کلاس های قرآن، روخوانی و روان خوانی قرآن، احکام، هنرهای دستی چون گلسازی و خیاطی و هنرهای نمایشی و کلاس های ورزشی رزمی و ژمناستیک و فوتسال و مدارس فوتبال برگزار می شود و به شرکت کنندگان مدرک رسمی اعطا می شود.

محمد جعفرنژاد  با بیان اینکه مسجد جایگاه تعلیم و تربیت است گفت: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، گسترش و تعمیق ارزش‌های اسلامی، گسترش زمینه مشارکت جوانان در برنامه های فرهنگی هنری، زمینه سازی برای حضور فعال جوانان و نیروهای متعهد در عرصه های اجتماعی را از جمله اهداف برگزاری کلاس های محتلف فرهنگی و مذهبی و آسیب های اجتماعی  ذکر کرد.

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری نورالثقلین مسجد جامع روستای قوژد  گفت: کلاس های اوقات فراغت این کانون در قالب برنامه های فوق که در سامانه بچه های مسجد ثبت گردیده است شروع گردیده و نونهالان و نوجوانان دختر و پسر زیر نظر مربیان کانون در حال اموزش های لازم می باشند .


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی