پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب

دهه کرامت نقطه عطق اوقات فراغت امسال

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۴۹ ب.ظ

شعار امسال دهه کرامت “خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت (ع)” است.

ارزانی تصریح کرد : شعار امسال دهه کرامت “خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت (ع)” است و برای تمام روزهای دهه کرامت از ابتدا تا انتها نامگذاری صورت گرفته و تکالیف و برنامه دستگاه‌ها کاملا مشخص شده است.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور یادآور شد: هماهنگی‌های لازم با تمام دستگاه‌ها صورت گرفته تا از این طریق بتوانیم هم در داخل و هم در خارج از کشور برنامه‌هایی با محوریت این دهه و فرهنگ‌سازی درباره اهل‌بیت(علیهم السلام) داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ارزانی تاکید کرد: فعالیت برای دهه کرامت در حقیقت فعالیت برای بزرگوارانی است که ترویج سیره و روش آن‌ها موجب سعادت و تعالی مردم جامعه می‌شود به همین علت خدمت در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت توفیق و سعادتی بزرگ است.

 

وی خاطرنشان کرد: ۶ کارگروه مختلف با عناوین جشن‌ها و تشکل‌های مردمی، فضای مجازی، محتوایی، اطلاع‌رسانی، دانشگاهیان و هنری در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت فعالیت خود ر می‌کنند تا بتوانند فعالیت‌های مرتبط با دهه کرامت را به شیوه مطلوب اجرایی کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی