پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب

شرکت کننده مسابقات کشوری مدهامتان:
مسابقات مدهامتان تاثیر مثبتی در فضای قرآنی کشور دارد
نعمتی با اشاره به حضور مربیان ماهر در مسابقات مذکور گفت: مسابقات کشوری مدهامتان تاثیر مثبتی در فضای قرآنی کشور دارد


«فاطمه نعمتی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با تأکید بر حضور افراد حرفه‌ای و مربیان ماهر در مسابقات اظهار داشت: ۱۲ سال دارم و از ۱۰ سالگی در عرصه ترتیل قرآن قدم گذاشتم با انجام تمرینات متعدد و برنامه‌ریزی دقیق توانستم در مسابقات استانی حضور پیدا کنم و رتبه نخست را به دست آورم.

 

شرکت کننده مسابقات کشوری مدهامتان افزود: پس از کسب مقام نخست در مسابقات استانی فارس با پیگیری‌ تمریناتم توانستم در مسابقات مدهامتان واقع در خراسان رضوی شرکت کنم، در این مسابقات نیز به دنبال کسب مقام نخست تا سوم هستم و امیدوارم به زودی به هدف مورد نظرم دست یابم.

 

نعمتی با اشاره به دشوار بودن مسابقات مدهامتان خاطرنشان کرد: رقبای فعال در استان بسیار ضعیف‌تر بودند و در حال حاضر مسابقات مذکور دارای رقیبان قدرتمندتری است، برای نخستین بار در چنین مسابقاتی حضور یافتم و گذراندن چنین مراحلی برایم بسیار دشوار است، اما با این وجود هنوز سعی بر کسب مقام مطلوب در سطح کشوری دارم.

 

وی بیان کرد:داوری در این مسابقات با نهایت عدالت انجام می‌پذیرد، مربیان فعال در استان فارس از سطح بالایی برخوردار نیستند، تنها در بخش تجوید مربیان قابل قبولی داریم اما استان فارس هنوز در سایر بخش‌ها نیاز به همت بیشتری دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی