پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب

شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت

در این مراسم جواد خورشاهی  تودیع و محمدرضا عندلیب معاون محترم آموزشی اداره آموزش و پوررش منطقه با حفظ سمت  به عنوان نمایدنگی جدید اداره ورزش و جوانان بخش کوهسرخ  معرفی شد.

در ادامه بخشدار کوهسرخ گفت : ظرفیت های ورزشی کوهسرخ نیازمند توجه و سرمایه گذاری می باشد ؛

بخشدار کوهسرخ  ادامه داد :  با اشاره به ظرفیت های ورزشی موجود در این بخش ، خواستار توجه ویژه نمایندگی  جدید ورزش و جوانان به مقوله استعداد یابی  شد و گفت: کوهسرخ  قابلیت های بالایی در سطح استان و کشور دارد لذا امیدواریم سرانه ورزشی این بخش  به خوبی مورد بهره برداری قرار گیرد.

محمد شایگان رئیس اداره  ورزش و جوانان کاشمر در ادامه اظهار کرد: نمایندگی اداره ورزش و جوانان مستقر در کوهسرخ  مدت چند سالی است برعهده جواد آقا خورشاهی می باشد که از زحمات ایشان در طول مدت این سمت تقدیر و تشکر نمود . و ایشان گفت : در حوزه ورزش خصوصا ورزش های بومی محلی در طول سال گذشته ورزشکاران بخش موفقیت های خودبی بدست آوردند .  وی افزود: این موفقیت به تنهایی بدست نیامد و مانند هر موفقیت و پیروزی دیگر، حاصل یک همکاری است و این همکاری برای ارتقاء ورزش در منطقه  باید همیشگی باشد.

 ریاست اداره ورزش جوانان شهرستان گفت:  تعامل و همکاری ادارات کوهسرخ  بی نظیر است و برای رشد و توسعه ورزش آن می توان از این پتانسیل ها بیشتر استفاده کرد.

در پایان شایگان  از اختصاص مبلغ پانزده میلیون تومان جهت تجهیزات ورزشی شهر ریوش نیز خبر داد .

جواد خورشاهی نمایندگی سابق اداره ورزش ورزش و جوانان کوهسرخ  گفت: مدت حدوداً 11 سال  از زمان عهده داری این مسئولیت، با تمام اتفاقات تلخ، شیرین و امیدوار کننده گذشت.

وی افزود: یک ورزشکار و قهرمان، میزان امید را در جامعه افزایش می دهد و این برای همه منطقه خود یک افتخار است که قهرمانان شهرستانی و استانی را به این نظام هدیه دهد.

خورشاهی در خصوص یک مشکل ذاتی منطقه در زمینه ورزش اذعان داشت: ورزش منطقه کوهسرخ  به دلیل نداشتن کارخانه و مراکز صنعتی همیشه در زمینه جذب اسپانسر با چالش مواجه بود.

وی ادامه داد: این خلاء با حضور خیّرین تا جای امکان بر طرف شده است و باید از حضور این خیّرین که باعث رونق ورزش منطقه هستند؛ تقدیر کرد.

انتهای پیام/

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کاشمر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی