پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب

کاشمر قوژد - پایگاه اطلاع رسانی قوژد - مراسم جشن با شکوه میلاد نور با حضور عاشقان امامت و ولایت به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان(عج) در محل مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای قوژد برگزارمی شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روستا ، به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت ولی عصر (عج)  آیین پرشوری در محل مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستا برگزارمی شود .

در این آیین که با مشارکت قابل توجه ازمداحان اهل البت روستا  در وصف ائمه معصومین (ع) بویژه حضرت مهدی موعود (عج) مدحه سرایی می کنند.
'
علیرضا عباس بیگی " رئیس هیات امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) و دبیر هیات مانای مساجد روستا  در این ایین ، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت امام زمان(ع) ، به فضیلت‌های این ماه و توفیق بهره جستن و توشه معنوی گرفتن از ماه های رجب و شعبان برای آمادگی ورود به ماه مبارک رمضان، ماه میهانی خداوند، اشاره کرد.
این عضو هیات امناء  در ادامه به جایگاه و ویژگی‌های قیام امام زمان، مهدی موعود (عج) درکتب و ادیان آسمانی و نیز در قرآن کریم و روایات ائمه اطهار (ع) پرداخت و گفت: اندیشه پیروزی نهایی حق صلح و عدالت بر نیروی باطل و ستیز و ظلم ، گسترش جهانی ایمان اسلامی، استقرار کامل و همه جانبه ارزش های انسانی ، تشکیل زمینه مدینه فاضله و جامعه ایده آل و بالاخره اجرای این ایده عمومی و انسانی به وسیله شخصیتی مقدس و عالی قدر که در روایات متوانر اسلامی از او به عنوان' مهدی ' نام برده شده است اندیشه ای است که همه فرق و مذاهب اسلامی کم و بیش به آن معتقد هستند .
وی درادامه انتظار را به منزله مجاهدت و تلاش برای دریافت راه و رسم زندگی از سیره ائمه مطهر (ع) و امام زمان ( عج) دانست و گفت: باید برای رسیدن به انتظار واقعاً در انتظار ظهور بود و برای اینکار باید در راه آماده سازی پذیرایی و استقبال از حضرتش تمام تلاش ها و خوبی ها را که مورد نظر آن حضرت می باشند، انجام داد.
اجرای مولودی، اهدای جوایز به کسانیکه اسامی مبارک انها به نام حضرت مهدی عج می باشد نیز در این برنامه باشکوه بوده و برنامه ویژه احیای نیمه شعبان در مسجد جامع روستا راس ساعت 10:30 و دعا و مناجات شعبانیه همراه با برنامه ی کشوری احیای مهدوی 1398 همراه با ضیافت سحری در مسجد جامع از برنامه های این مراسم خواهد بود .

خبرنگار : محمد جعفرنژاد قوژدی پایگاه اطلاع رسانی روستا www.ghoozhd.ir

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی