پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

پایگاه اطلاع رسانی فهما ( شهرستان کاشمر )

فرهنگی ، هنری ، خبری و اطلاع رسانی مساجد شهرستان کاشمر

این وب سایت زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر و دفتر رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر جهت اطلاع رسانی از فعالیت های فرهنگی ، هنری ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر
در سطح شهر و روستاههای بخش مرکزی و کوهسرخ می باشد .
مدیران محترم کانون ها و هیات امنای مساجد جهت ازتباط با ادمین می توانند با از طریق تلگرام :
09399316002ارتباط برقرارنمایند .

آخرین مطالب

همزمان با شام ولادت حضرت بقیه الله الاعظم مهدی صاحب الزمان (عج)

برگزاری جلسه قرآن مسجد و کانون فرهنگی هنری کریم اهل البیت مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای قوژد 


گروه جلسات و محافل ــ پایگاه خبری ترشیز اسپرت کاشمر جلسه قرآن مسجد و کانون فرهنگی هنری کریم اهل البیت مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای قوژد در شامگاه ولادت امام زمان عج  برگزار شد.

به گزارش ترشیز اسپرت ؛ همزمان با شامگاه ولادت حضرت بقیه الله الاعظم مهدی صاحب الزمان (عج) مراسم جلسه قرآن مسجد و کانون فرهنگی هنری کریم اهل البیت مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای قوژد با حضور جوانان و نوجوانان مسجد و حضور کارشناس محترم قرانی و پرورشی آموزش و پرورش کاشمر وجمعی از نمازگزاران و هیئت امنا و مسئولان پایگاه بسیج، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار شد.
در ابتدای این مراسم کارشناس محترم قرانی و معلم فرهنگی آموزش و پرورش کاشمر  به سخنرانی درباره اهمیت برگزاری این جلسات و تأثیر آن در سبک زندگی و ارتباطات اجتماعی و به ویژه تأثیر آن در رفتار و سلوک جوانان پرداخت و درباره سجایا نکاتی را بیان کرد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه امام حسن العسکری (ع)  الگوی مناسب و تأثیرگذاری برای جوانان هستند که از اشرافیت حضرت به علوم قرآنی و ترویج آن در سخت‌ترین زمان، نحوه برخورد همراه مهربانی ایشان با اقشار مختلف جامعه، اسلام‌شناسان و بزرگان این حوزه نکات ارزشمندی را بیان کرده‌اند که جوانان، لازم است با مطالعه زندگی این امام، راه و روش خود را منطبق با سلوک رفتاری ایشان قرار دهند.
ایشان اضافه کرد: یکی از مکان‌هایی که می‌تواند این روش را عینیت بخشد، حضور در جلسات قرآن و انس با این کتاب آسمانی و به موازات آن بهره‌گیری از راه و روش امامان معصوم(ع) به ویژه امام حسن العسکری و امام زمان عج  است.

 
یادآور می‌شود، جلسه آموزش عمومی قرآن این مسجد،  یکشنبه ‌ هر هفته پس از اقامه نماز مغرب وعشا با در منازل نمازگزاران مسجد برگزار می‌شود. طی این جلسه، ضمن روخوانی و روان خوانی حاضران، نکات تجویدی، روخوانی و نیز مفاهیم و فهم زبان  قران کلیدی بیان می‌شود.

تهیه و تنظیم : محمد جعفرنژاد قوژدی

پایگاه اطلاع رسانی روستای قوژد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۲
مهدی نخعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی